Група «Капітошка» (молодша група)

Вас вітає молодша група «Капітошка»!

Ми маленькі капітошки,
Ми - одна сім’я.
Дуже дружні та веселі
Радо носим це ім’я?
Якщо дощик накрапає,
Все одно не сумно нам!
З пальчиками граємось
Швидко розвиваємось.

Наша група – це чарівна хмаринка, де зростають та виховуються розумні, допитливі та працьовиті «капітошки», зовсім не схожі одне на одного.

А піклуються про "краплинок-веселинок", організовують їх життєдіяльність в групі, забезпечують їх компетентне зростання досвідчені педагоги та помічники вихователів.

Група «Капітошка» - група пріоритетного фізкультурно-оздоровчого напрямку.

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ГРУПИ

ЧАС РЕЖИМНІ МОМЕНТИ
7.00 – 8.00 Ранковий ПРИЙОМ дітей, рухливі ігри (1-2 малої та середньої рухливості), самостійна рухова діяльність, організація та проведення сумісної діяльності, спостереження, індивідуальна робота, «мовленнєві хвилинки», праця
8.05 – 8.06 Ранкова ГІМНАСТИКА (на свіжому повітрі або муз.залі)
8.06 – 8.20 Підготовка до сніданку, розвиток та закріплення культурно-гігієнічних навичок, формування навичок з самообслуговування
8.20 – 8.40 СНІДАНОК
8.40 – 9.00 Підготовка до занять, індивідуальна робота, самостійна рухова активність та ігрова діяльність
9.00 – 10.30 Організована освітньо-виховна діяльність, пальчикова гімнастика, психогімнастика, фізхвилинка/пауза
10.30 – 10.40 Підготовка до прогулянки
10.40 – 11.50 ПРОГУЛЯНКА: спостереження, фізкультура на вулиці, рухливі ігри, робота з розвитку рухів, дидактичні ігри, навчання сюжетно-рольовим іграм, навчання ігор з піском, снігом, трудова діяльність, «мовленнєвий ланцюжок», індивідуальна робота
11.50 – 12.20 Підготовка до обіду: трудова діяльність-закріплення навичок з самообслуговування, гігієнічні процедури
12.20 – 13.00 ОБІД. Дотримування правил культури поведінки
13.00 - 15.00 Денний СОН
15.00 – 15.20 Поступовий підйом, гімнастика пробудження, водні та загартовуючи процедури. Формування навичок з самообслуговування
15.20 – 15.40 ПОЛУДЕНОК
15.40 – 17.30 Самостійна ігрова діяльність, ручна праця, СХД, індивідуальна робота, «хвилинки-зустрічі з казкою», читання художньої літератури, самостійна рухова активність. ПРОГУЛЯНКА. Рухливі ігри, повернення дітей додому

РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Дні тижня Розділи програми
Понеділок 1. Музичний розвиток
2. Ознайомлення із соціумом
Вівторок 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Малювання
3. Здоров’я та фізичний розвиток (спорт.майданчик)
Середа 1. Логіко-матемематичний розвиток
2. Ліплення/Аплікація
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол.дня)
Четвер 1.Музична діяльність
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + ознайомлення із соціумом
П’ятниця 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
2. Здоров’я та фізичний розвиток
3. Ознайомлення з довкіллям