Наші групи » Група «Казка» (ранній вік)

Група «Казка» (ранній вік)

Вас вітає група раннього віку «Казка»!

Ясельна група - чудова пора,
Грає й співа навкруги дітвора.
Шум, галас, гомін та сміх -
Де ж вас взялося стільки усіх?
Ясельна група - мандрівка у казку,
Життєвої стежинки перша підказка.

Ця група дітей самих найменших вихованців в дитячому навчальному закладі. Ранній вік – особливий період дитинства, коли кожний день має велике значення в розвитку малюка. Вихователь групи здійснює особистісно-орієнтований підхід для створення найкомфортніших умов для кожної дитини.

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ГРУПИ

ЧАС РЕЖИМНІ МОМЕНТИ
7.00 – 8.00 Ранковий ПРИЙОМ дітей, рухливі ігри (1-2 малої та середньої рухливості), самостійна рухова діяльність, організація та проведення сумісної діяльності, спостереження, індивідуальна робота, «кольорово-мовленнєві намистинки», праця
8.00 – 8.05 Ранкова ГІМНАСТИКА (на свіжому повітрі або муз.залі)
8.05 – 8.20 Підготовка до сніданку, розвиток та закріплення культурно-гігієнічних навичок, формування навичок з самообслуговування
8.20 – 8.45 СНІДАНОК
8.45 – 9.00 Підготовка до занять, індивідуальна робота, самостійна рухова активність та ігрова діяльність
9.00 – 10.00 Організована освітньо-виховна діяльність, пальчикова гімнастика, психогімнастика, фізхвилинка/пауза
10.00 – 10.20 Підготовка до прогулянки
10.20 – 11.05 ПРОГУЛЯНКА: спостереження, рухливі гри, робота з розвитку рухів, дидактичні ігри, «хвилинки радощів», навчання ігор з піском,снігом, трудові доручення, «мовленнєвий ланцюжок», індивідуальна робота
11.05 – 11.25 Підготовка до обіду: трудова діяльність-закріплення навичок з самообслуговування, гігієнічні процедури
11.25 – 11.55 ОБІД. Дотримування правил культури поведінки
11.55 – 15.00 Підготовка до сну. Денний СОН
15.00 – 15.20 Поступовий підйом, гімнастика пробудження, водні та загартовуючи процедури). Формування навичок з самообслуговування
15.20 – 15.40 ПОЛУДЕНОК
15.40 – 17.30 Самостійна ігрова діяльність, ручна праця, СХД, індивідуальна робота, «хвилинки-зустрічі з казкою», читання художньої літератури, «кольоровий ігротренінг», самостійна рухова активність. ПРОГУЛЯНКА, повернення дітей до дому

РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Дні тижня Розділи програми
Понеділок 1. Ознайомлення із соціумом
2. Ліплення/Аплікація
Вівторок 1. Сенсорний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток
Середа 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Музична діяльність
3. Ознайомлення з природним довкіллям
Четвер 1. Сенсорний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток
П’ятниця 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
2. Музична діяльність
3. Малювання