Наші групи » Група «Віночок» (середня група)

Група «Віночок» (середня група)

Вас вітає група «Віночок»!

До групи нашої «ВІНОЧОК»
Ідем ми гратись в дитсадочок
Немає часу на ниття
Бо ждуть цікаві заняття:
Музичне, ліпка, малювання
Ще й порахуємо старанно,
Розучим вірш, розкажем казку
Спіймати м’ячик? Та будь ласка!
Відомо навіть малюку
Як добре жити в дитсадку
Бо у садку не те, що в дома
Дорослі тут не знають втоми.

Група «Віночок» - група еколого-валеологічного напрямку.

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ГРУПИ

ЧАС РЕЖИМНІ МОМЕНТИ
7.00 – 7.30 Ранковий ПРИЙОМ дітей, рухливі ігри (1-2 малої та середньої рухливості), самостійна рухова діяльність, «екологічні хвилинки», «мовленнєві хвилинки», організація та проведення сумісної діяльності, спостереження, індивідуальна робота, праця
7.30 – 8.10 Ранкова ГІМНАСТИКА (на свіжому повітрі або муз.залі)
8.10 – 8.20 Підготовка до сніданку, розвиток та закріплення культурно-гігієнічних навичок, формування навичок з самообслуговування
8.20 – 8.40 СНІДАНОК
8.40 – 9.00 Підготовка до занять, індивідуальна робота, самостійна рухова активність та ігрова діяльність
9.00 – 10.30 Організована освітньо-виховна діяльність, пальчикова гімнастика, психогімнастика, фізхвилинка/пауза
10.30 – 10.40 Підготовка до прогулянки
10.40 – 12.10 ПРОГУЛЯНКА: спостереження, фізкультура на вулиці, рухливі гри, робота з розвитку рухів, дидактичні ігри, пошуково-дослідницька та експериментальна діяльність, навчання сюжетно-рольовим іграм, навчання ігор з піском, снігом, трудова діяльність, «екологічні цікавинки», індивідуальна робота, «мовленнєві хвилинки» (укр.)
12.10 – 12.20 Підготовка до обіду: трудова діяльність-закріплення навичок з самообслуговування, гігієнічні процедури
12.20 – 13.00 ОБІД. Дотримування правил культури поведінки
13.00 - 15.00 Денний СОН
15.00 – 15.20 Поступовий підйом, гімнастика пробудження, водні та загартовуючи процедури. Формування навичок з самообслуговування
15.20 – 15.40 ПОЛУДЕНОК
15.40 – 17.30 Самостійна ігрова діяльність, ручна праця, СХД, індивідуальна робота, «спілкування з природою», читання художньої літератури, самостійна рухова активність. ПРОГУЛЯНКА, повернення дітей до дому

РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Дні тижня Розділи програми
Понеділок 1. Ознайомлення із соціумом
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
3. Здоров’я та фізичний розвиток
Вівторок 1. Музична діяльність
2. Логіко-математичний розвиток
3. Ліплення/Аплікація
Середа 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення з природним довкіллям
3. Здоров’я та фізичний розвиток
Четвер 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Малювання
3. Здоров’я та фізичний розвиток (спорт.майданчик)
П’ятниця 1. Музична діяльність
2. Ознайомлення із соціумом
3. Ручна праця